Wednesday 1 November 2017

Villager Trading System Minecraft


Handel 'n handelsmerk voorbeeld hoe dit werk 'n grafiek van moontlik is Tradings Vir alle doeleindes van hierdie verduideliking, sal hulle bekend as handelsooreenkomste, of eenvoudig net ooreenkomste. Elke handelsooreenkoms kan 'n paar keer gedoen word voordat die dorpenaar nie meer wil dit na te kom. Dit is gewoonlik vyf keer, maar kan wissel. Die voltooiing van die eerste handelsooreenkoms en dan die venster handel of koppelvlak sluit, sal veroorsaak dat die dorpenaar 'n denke af te tree, asook gee die dorpenaar 'n verhoogde sin in die speler, wat verder hieronder verduidelik. 'N dorpenaar kan tot vyf handelsooreenkomste het op 'n tyd, al is dit oues vervang met nuwes afgelope vyf. Die enigste manier om meer ooreenkomste ontsluit is om handel te dryf met die dorpenaar, die voltooiing van die laaste ooreenkoms oopgesluit ten minste een keer. Sodra vyf bereik, die voortsetting van die finale ooreenkoms sal steeds die ander ooreenkomste herstel handel, sodat meer handel, maar het ook 'n kans om die huidige ooreenkomste vervang met nog 'n nuwe ooreenkoms. Trading is 'n vinnige manier om te verdien smaragde in oorlewing, soos dit bekend staan ​​as die enigste ander wettige handel papier vir 'n smarag met 'n dorpenaar in Minecraft metode van die verkryging van behalwe mynbou die Emerald Ore smaragde. In mulitplayer bedieners met NPC dorpenaars ingeboude in met dorpe, kan spelers op te tree as tollenaars, of rowers, en dood te maak spelers hulle glo kan net verhandel n dorpenaar vir smaragde. Aan die regterkant is 'n voorbeeld van die saak papier vir smaragde: Villager reputasie 'n dorpenaar sal 'n speler soos meer hoe meer kere hulle met mekaar handel dryf. Dit is nuttig vir baie net een rede, en dit is om die Yster Golems stop op die dorp te beskerm teen aanvalle van die speler. Dit gebeur gewoonlik omdat die dorpenaars is mal, want hulle het onlangs aangeval deur die speler. Alternatiewelik kan die speler uit te voer en wag vir 'n rukkie voordat hy terugkeer na die Yster Golems te vergewe / vergeet die speler. Trading is gewoonlik moeilik, tensy binnenshuis gedoen terwyl Iron Golems teenwoordig is en die dorpenaars is kwaad vir die speler. Trivia Na die nuutste Xbox 360 werk, is dit moontlik om handel te dryf met dorpenaars. Die PS3 uitgawe is opgedateer sedert handel bekend gestel. In die PS3 weergawe, kan betower wapens nie verhandel 'n priester, enigstes sonder towerkunste. Trading is tans nie beskikbaar op Windows 10 Edition of Pocket Edition. Villager Villagers het geen druppels. By paai, sal dorpenaars hul huise te verlaat en begin om die dorp te verken. Oor die algemeen, hulle dwaal doelloos in die dorp gedurende die dag. Hulle kan binne of buite gaan. Soms, kan twee dorpenaars stop, en draai om te kyk na mekaar, in 'n gedrag genoem sosialisering, waarin hulle sal kyk na 'n ander dorpenaar vir 'n paar sekondes op 'n slag. In die geval van spelers, sal hulle voortdurend staar hulle so lank as wat die speler is naby genoeg, tensy die dorpenaar probeer om te kry in 'n huis in die nag, plaas kos, of hardloop weg van 'n zombie. Wanneer 'n speler val 'n dorpenaar, sal die dorpenaar nie weghardloop nie, maar die toorn deeltjies sal vlieg van die dorpenaar indien dit in 'n dorp. Villagers, soos ander bendes, sal paaie rondom versperrings vind en sal 'n paar skadelike blokke te vermy en loop af kranse. Maar in stampvol situasies sy moontlik vir een dorpenaar na 'n ander stoot 'n krans af of in skade. Snags of tydens reën, sal dorpenaars binne hardloop, die sluiting van deure agter hulle, bly binnenshuis tot die môre toe. In die oggend, sal die dorpenaars buite die hoof, die vlug van enige oorblywende zombies. Sodra die zombies weg is, sal die dorpenaars normale gedrag te hervat. As 'n dorpenaar hom bevind buite die dorp grens, of 'n dorpenaar sonder 'n dorp ontdek 'n dorp grens binne 32 blokke, sal dit vinnig terug binne die grense beweeg. 'N dorpenaar geneem meer as 32 blokke weg van sy dorp grens sal die dorp binne ongeveer 6 sekondes vergeet. Villagers kan nie valluiken, heining hekke, of yster deure oop te maak. Daar is bewyse dat inwoners is geneig om oorbevolking sekere dele van 'n dorp, terwyl die verlaat van ander gebiede heeltemal leeg. Wanneer beweeg binnekant, die AI verkies deure binne 16 blokke (Euklidiese afstand). Dit is ook geneig om die nabygeleë deure verkies met minder inwoners het egter in die omgewing in hierdie geval is slegs 1.5 blokke en, wanneer beweeg binnekant, dorpenaars verkies tot 2,5 blokke te beweeg binnekant toe die binnekant is na die suide of ooste en daarom sal wees buite bereik van hierdie tjek. Gedurende die dag, is dit opgemerk dat dorpenaars sal neig om cluster naby 'n vasgekeerde dorpenaar of enige bestaande groot groep van dorpenaars, waarskynlik as gevolg van die kuier AI roetine oorheersende hul geneigdheid om te dwaal. Optel-items wysig Villagers het agt verborge inventaris slots. Villagers sal nie doelbewus soek na items af te haal, maar hulle sal geen brood in te samel. wortels. aartappels. koring. sade. beet en beet sade dit gebeur binne die omvang van wat kom. Dit is die enigste items hulle in staat is om af te haal. Indien 'n speler en 'n dorpenaar is in die bakkie reeks van 'n item op dieselfde tyd, sal die speler altyd dit kom haal eerste. Let wel: As die gamerule mobGriefing vals is, sal dorpenaars nie haal items. Deel van kos wysig As 'n dorpenaar het genoeg kos in een inventaris stapel (6 brood of 24 wortels, aartappels, beetroots, of 18 koring slegs Boere) en sien 'n dorpenaar sonder genoeg kos in een inventaris stapel (3 brood of 12 wortels, aartappels of beet vir nie-Boere 15 brood, 60 wortels, aartappels, of beet, of 45 koring vir Boere), kan die dorpenaar besluit om kos te deel met dié dorpenaar. Om te deel, 'n dorp bevind sy eerste inventaris stapel met ten minste 4 brood, wortels, aartappels, of beet of met ten minste 6 koring, en dan gooi die helfte van die stapel (afgerond) in die rigting van die teiken dorpenaar. Wanneer koring gedeel word dit eers gemaak het om brood wat kan lei tot 1 of 2 minder as die helfte van die stapel gedeel. Boerdery wysig Volwasse en baba bruin-robed dorpenaars, beide boere en ander beroepe, sal gewasse binne die dorp grense geneig. Villagers ver genoeg buite die grense van enige dorp sal ook geneig nabygeleë gewasse. Landbougrond te geneig is gevind deur op soek na sekere blokke tot 15 blokke weg van die dorp in die X en Z en tot 1 weg in Y (a 31313 gebied totaal). As 'n bruin-robed dorpenaar genoeg kos het nie in een stapel in sy inventaris (15 brood, 60 wortels, aartappels, of beet, of 45 koring) en vind volgroeide koring, wortels, aartappels of beet, sal hy na die blok oes en breek dit. As 'n bruin-robed dorpenaar het geen sade, wortels, aartappels, of beet saad in sy inventaris en vind 'n lug blok bo landbougrond, sal hy beweeg om dit en plant 'n gewas. Hulle sal altyd plant uit die eerste in aanmerking kom gleuf in hul voorraad. Let daarop dat indien die gamerule mobGriefing vals is, dorpenaars sal nie in staat wees om te boer. Baby dorpenaars Wysig 'n Groep dorpenaar kinders speel 'n spel van tag. Baby dorpenaars sal sprint rondom, betree en verlaat huise kan word. Hulle sal soms stop naellope te staar teen 'n yster Golem. As die yster Golem hou 'n papawer. die kinders sal versigtig neem die blom uit sy hande. In teenstelling met ander ras-staat bendes, die ouers en kind het geen ander as sosialisering persoonlike interaksies. Zombies wysig Zombies sal probeer om uit te vind en aanval dorpenaars binne 'n radius 42 blok (selfs wanneer die dorpenaar is onsigbare), en sal poog deure af te breek. Zombies sal slegs suksesvol deure breek as die moeite is ingestel op harde, maar dit kan slegs 'n fraksie van die zombies produseer in harde af het die kapasiteit om deure te breek. Dit geld ook vir pigmen Zombie as hulle pad te vind deur middel van 'n deur. Villagers sal weg van die zombies loop, soms wegkruip in huise. Die dorpenaars net natuurlike verdediging is die yster golems. wat val nabygeleë vyandige skares. Zombies sal probeer om inwoners dood te maak, of hulle te skakel na zombie dorpenaars. Die kans dat die dorpenaar n zombie dorpenaar op die dood gaan word is 0 op Maklik, 50 op normale, en 100 op die harde. Baby dorpenaars kan besmet word deur zombies sowel. Villagers sal ook vanaf zombie pigmen. Weerlig wysig Wanneer weerlig tussen 34 blokke van 'n dorpenaar, sal dit te omskep in 'n heks. Villagers sal mate, afhangende van die aantal geldige deure. Villagers sal dan mate tot die aantal inwoners gelyk of meer as 35 van die aantal deure, afgerond. Die tipe dorpenaar dat die kind nie die geval is afhanklik van watter tipe die ouers is. 'N Geldige deur is 'n deur in die radius dorp waar die aantal buite ruimtes binne 5 blokke in 'n reguit lyn op die een kant van die deur is nie dieselfde as die aantal buite ruimtes binne 5 blokke aan die ander kant van die deur. 'N ruimte word beskou as buite te wees as dit niks anders as deursigtig blokke bo dit al die pad na die hemel. Die spel enjin neem van tyd tot tyd 'n sensus van die huidige bevolking van die dorp te bepaal. Alle inwoners binne die horisontale grens van die dorp en binne 5 vertikale blokke van die sentrum sal dan getel word as deel van die bevolking te bepaal of voortgegaan dorpenaar paring word toegelaat nie. Dit sal egter 'n dorpenaar binne die horisontale grens van die dorp en in die sferiese grens van die dorp probeer paring af so lank as wat daar is ten minste een dorpenaar binne die grense te gaan. As twee dorpenaars gelyktydig betree paring af terwyl hulle naby aan mekaar, sal hulle te paar met mekaar en lewer 'n kind. Bereidwilligheid wysig Daarbenewens dorpenaars moet bereid wees om te teel nie. Na paring, sal hulle nie meer bereid wees, en moet weer bereid wees. Villagers mag bereid wees wanneer die speler handel dryf met hulle. Bereidwilligheid toegestaan ​​die eerste keer 'n nuwe aanbod is verhandel, of op 'n een-in-vyf kans op daaropvolgende ambagte. Groen deeltjies sal verskyn as die dorpenaar bereid met handel word. Dit sal nie veroorsaak dat hulle onmiddellik soek na 'n maat, egter. Villagers kan ook bereid deurdat óf 3 brood geword. 12 wortels. 12 aartappels. of 12 beetroots in een stapel in hul voorraad. Enige dorpenaar met 'n oormaat kos (gewoonlik boere) sal kos gooi om ander dorpenaars, wat hulle toelaat om dit op te tel en te kry genoeg kos om gewillig geword. Jy kan ook brood, wortels, aartappels, of beetroots gooi by die dorpenaars self te teel aan te moedig. Villagers sal die nodige kos verteer nadat dit gewillig. Beroepe en loopbane wysig Elke dorpenaar het 'n beroep, wat kan uitgeken word aan hul klere. Villagers het ook loopbane spesifiek vir hul beroep. Die speler kan 'n dorpenaars loopbaan te identifiseer deur die titel aan die bokant van die handel koppelvlak. Hieronder is 'n tabel die verskillende dorpenaars, met hul loopbane met betrekking tot hul beroepe, asook die ID's spesifiseer hierdie. Elke beroep het 'n 20 kans voorkom, sodat die waarskynlikheid vir elke loopbaan is soos volg: Die pre-1.8 handel koppelvlak vertoon 'n handelsmerk van 28 papier vir 1 smarag. Die handel stelsel is 'n spel werktuigkundige wat toelaat dat spelers om smaragde vir items en andersom handel met villagers. Their ambagte kan goed of sleg wees, afhangende van wat die koste is en watter items wat jy kan kry. Trading is slegs beskikbaar vir volwasse inwoners van die speler kan nie handel met baba dorpenaars. Regs-kliek op 'n dorpenaar sal toelaat dat 'n speler om handel te dryf met hulle, en hul loopbaan te vertoon. Villagers sal bied om op grond van hul beroep en loopbaan, en sal net ambagte gebaseer op alles bied hulle maak te maak. Verskillende bied kan besigtig word deur te druk op die links en regs knoppies langs die huidiglik vertoon aanbod. Die meeste aanbiedings behels smarag as 'n geldeenheid, en 'n paar item betrekking het op die dorpenaars beroep en loopbaan. Trading toelaat dat die verkryging van ongewoon items wat andersins redelik moeilik bekombaar sou wees, soos ketting wapens. Dit is ook die enigste wettige manier van die verkryging van 'n bottel o Charmante in oorlewing. Wanneer dorpenaars n nuwe handelsmerk te kry, pers deeltjies en groen kruis deeltjies verskyn. Na een keer handel 'n nuwe aanbod, sal die dorpenaar n nuwe vlak van ambagte oop na 'n kort tydperk van die tyd. Na 2-12 keer 'n aanbod gebruik word, sal die dorpenaar die handel aanbod sluit. Wanneer dit gebeur, sal jy na 'n ander nuwe handelsmerk aanbod gebruik in die dorpenaars venster keer (of 'n paar keer as dit reeds een keer gebruik word), en dan wag vir 'n kort tyd. As groen deeltjies verskyn, alle ambagte heropen. Daar is 'n maksimum aantal vlakke elk dorpenaar kan besit, wat wissel van loopbaan. Sodra die dorpenaar al vlakke het ontsluit, sal dit geen nuwes oop. Jy sal egter steeds in staat wees om alle aanbiedinge hernu met handel. Die gebruik van opdragte of eksterne redakteurs, kan inwoners aangewend word om persoonlike ambagte gee. Hierdie ambagte sal nie altyd smaragde betrek en is nie noodwendig beperk, of sal hulle noodwendig nuwe bedrywe te ontsluit. Die sot dorpenaar komende 1.11 het geen ambagte. In Pocket Edition, handel is tans nie beskikbaar nie. Villagers het entiteit data wat verband hou met die wat verskeie eienskappe van die skare bevat. Hul entiteit ID is Villager tot 1.11 (dorpenaar komende 1.11). Entiteit data Tags vir alle entiteite sien Sjabloon: NBT erf / eenheid / sjabloon Tags gemeenskaplik aan alle bendes sien Sjabloon: NBT erf / skare / template Bykomende velde vir skares wat kan teel sien Sjabloon: NBT erf / breedable / template Beroep. Die ID van die tekstuur wat gebruik word vir hierdie dorpenaar. Dit beïnvloed ook handel opsies. Rykdom. Tans ongebruikte. Verhoog met die aantal smaragde verhandel 'n dorpenaar enige tyd wat hulle verhandel. Beroep. Die ID van hierdie dorpenaars loopbaan. Dit beïnvloed ook handel opsies en die naam dorpenaars in die GUI (indien dit nie 'n CustomName het nie). As 0, die volgende keer aanbiedings is verfris, die spel sal 'n nuwe loopbaan te wys en te herstel CareerLevel om 1. CareerLevel. Die huidige vlak van hierdie dorpenaars handel opsies. Beïnvloed die handel opsies wat deur die dorpenaar as dit groter is as hul loopbane maksimum vlak, daar is geen nuwe aanbiedings gegenereer. Inkremente wanneer 'n bedryf veroorsaak bied om asem skep. As 0, sal die volgende handel om dit te doen 'n nuwe loopbaan te wys en stel CareerLevel om 1. Stel 'n hoë genoeg vlak en sal daar geen nuwe bedrywe te vry (Career moet ingestel word om 1 of hoër). Bereid is. 1 of 0 (waar / vals) - waar as die dorpenaar is bereid om te paar. Word waar na sekere ambagte (diegene wat bied sou laat verfris), en valse ná paring. Inventaris. Elke verbinding merker in hierdie lys is 'n item in die dorpenaars inventaris, tot 'n maksimum van 8 posisies. Items in twee of meer slots wat saam kan gestapel word, sal outomaties verkorte in een gleuf. As daar meer as 8 posisies, sal die laaste slot verwyder totdat die totaal 8. Indien daar 9 slots maar twee vorige posisies kan saamgevat, sal die laaste slot teenwoordig wees nadat die twee ander slots gekombineer word. 'N item in die inventaris, uitgesluit die Slot tag. Tags vir alle items te sien Sjabloon: NBT erwe / itemnoslot / template aanbiedings. Gegenereer word wanneer die spyskaart handel vir die eerste keer oopgemaak. Resepte. Lys van handel opsies. A handel opsie. rewardExp. 1 of 0 (waar / vals) - waar as die handel XP bol druppels sal voorsien. maxUses. Die maksimum aantal kere wat hierdie handel kan word voordat dit afgeskakel. Verhoog met 'n ewekansige hoeveelheid 2-12 wanneer aanbiedings is verfris. gebruike. Die aantal kere wat hierdie handel is gebruik. Die vakbond ongeskik raak as dit groter of gelyk aan maxUses. koop. Die eerste koste-item, sonder die slot tag. Tags vir alle items te sien Sjabloon: NBT erwe / itemnoslot / template buyB. Mag nie bestaan ​​nie. Die tweede koste-item, sonder die slot tag. Tags vir alle items te sien Sjabloon: NBT erwe / itemnoslot / sjabloon te verkoop. Die item wat verkoop word vir elke stel koste-items, sonder die slot tag. Tags vir alle items te sien Sjabloon: NBT erwe / itemnoslot / sjabloon bygevoeg handel met dorpenaars. Wat 'n handel venster oop sal veroorsaak dorpenaars nie te dwaal onder normale omstandighede. Villagers sal nou toewys hul beroep as daar 'n gebrek aan 'n spesifieke beroep of indien die aantal inwoners in 'n beroep is ongebalanseerd (dws as daar is baie Farmer dorpenaars en geen Blacksmith dorpenaars, een sal sy vel verander, wat dit verander het sy beroep). Trading is ook verander waar 'n ekstra insette ruimte is bygevoeg waar gereedskap vir die koop van voortekens en / of herstel kan word geplaas. Villagers mag 'n handel opsie verwyder nadat dit ten minste 3 keer gebruik. Hoewel vereis eksterne gereedskap of veranderinge aan te pas, kan monster spawners die voorheen nie beskikbaar Groen Robe Villagers kuit in onveranderde Minecraft kliënte. Villagers sal graag en hou nie jy, afhangende van hoe jy daarop reageer. Villagers kan besmet word deur zombies. veroorsaak dat hulle hul voorkoms te verander en aan te val die speler en ander dorpenaars. Villager kinders kan nou maklik tot gevolg gehad het deur regs te klik 'n dorp met 'n dorpenaar kuiter eier. Bygevoeg byklanke vir dorpenaars. Hulle het verskillende klanke vir die neem van skade, praat met inwoners, suksesvolle ambagte, en gekanselleer ambagte. 'N fout veroorsaak Volwasse Villagers vermoor deur baba zombies te omskep in 'n baba dorpenaar zombies. Bygevoeg loopbane te dorpenaars, verdeel die handel bied binne 'n professie. Hierdie beroep is, word in die handel koppelvlak. Verwerk die handel stelsel om minder ewekansige dit nou-vlak gebaseer plaas, en 'n paar aanbiedings kan gegenereer word op 'n tyd wees. As gevolg van die veranderinge in die handel stelsel, 'n poging om handel te dryf met generiese dorpenaars sal die spel crash. Villagers net broei wanneer bereid. Dit beperk die bedrag van dorpenaars en verhoed oneindige teling dorpe. Villagers wat beroepe het meer as 4 nou herhaal in 0-4. Generiese dorpenaars kan nou slegs tot gevolg gehad het met behulp van negatiewe beroep getalle. Kwessies wat verband hou met Villager in stand gehou word op die issue tracker. Rapporteer kwessies daar. Die dorpenaars is geïnspireer deur die winkeliers in Dungeon Master 2. 1 Notch het ooreengekom dat dorpenaars lyk holbewoners squidwards. 2 Oorspronklik, die skares mense aan dorpe sou word pigmen. 3 Jy kan 'n naamplaatjie op 'n volwasse dorpenaar gebruik direk op opwindende n Nether portaal, sal enige ander tyd die handel koppelvlak om oop te maak en laat die dorpenaar naamlose veroorsaak. In 1.11. komende naamplaatjies gebruik op dorpenaars sal altyd noem die dorpenaar in plaas van die opening van die handel koppelvlak. Villagers kan onsigbare spelers sien. Na 'n zombie dorpenaar is genees, die dorpenaar kry Naarheid vir 10 sekondes (aangedui deur die pers status effek deeltjies). Wanneer 'n dorpenaar is in die liefde af, dit loop baie stadig. Maar wanneer 'n dorpenaar loop binnenshuis as die nag val, dit loop baie vinnig, selfs vinniger as die spelers naellope spoed. Die 1.6 release plakkaat toon 'n blou-robed dorpenaar in die agtergrond bykomend tot die groen-robed dorpenaar. So 'n dorpenaar is nog nooit gesien in die spel. April Fools wysig Op 1 April 2014, Mojang aangekondig dat inwoners oorgeneem het die vel bedieners en inhoud lewer netwerke (CDN) as 'n April Fools grap. Dit het veroorsaak dat spelers huidige vel te omskep in 'n dorp velle. Dit het ook veroorsaak dat gebruikers in staat is om hul velle te verander. Verskillende loopbaan dorpenaar velle gebruik, insluitend die destydse ongebruikte generiese dorpenaar (groen kleed). Baie van die klanke is ook verander, vermoedelik deur die dorpenaars. Hulle lyk soortgelyk aan 'n dorpenaar praatwerk te wees (met woorde, eerder as om hul normale klanke). Die in-game musiek is ook aangepas om dorpenaar soos geluide sluit, en beskik ook oor 'n dorpenaar weergawe van die spel van Trone tema op die titel skerm. Die klanke is afkomstig van die klank hulpbronpakket geskep deur Element Animasie, getiteld Die Element animasie Villager Sound Resource Pack (T. E.A. V.S. R.P), wat gebaseer is op die inwoners wat in hul fan video's. Die dorpenaars is uitgespreek deur Dan Lloyd, direkteur van Element Animation. Trading Trading is 'n spel werktuigkundige wat die speler om te handel met NPC dorpenaars laat. Die speler kan óf items te koop met behulp van smaragde, of gebruik items om smaragde te koop. Regs kliek 'n dorpenaar sal die handel koppelvlak, wat een of meer bied van die dorpenaar het oop. Villagers het verskillende beroepe, wat die offers wat hulle maak beïnvloed. 'N smid sal slegs verkoop wapens, gereedskap en wapens, terwyl 'n boer sal jy verkoop die verskillende voedsel items en gereedskap. Die pryse dorpenaars vra gestel, hoewel nie almal dorpenaars dieselfde bedrae vir dieselfde items te hef. Dit sal egter dorpenaars nuwe aanbiedings, wat dieselfde item in groter of kleiner hoeveelhede kan wees met 'n ander prys te genereer. Maar inwoners sal slegs genereer 'n nuwe aanbod wanneer die laaste item wat hulle het op die aanbod (regterkantste item) is een keer voor verhandel. Villagers net genereer 'n nuwe aanbod wanneer die venster handel gesluit en they8217ll uitstraal pers deeltjies vir 'n paar sekondes. Die nuut-gegenereerde aanbod kan óf 'n nuwe item of 'n item hulle reeds verkoop, wat die ou aanbod sal oorskryf word. Hierdie nuwe aanbod kan erger wees, so dit ouderdomme kan neem om hulle te kry om hul prys te verlaag na jou smaak. Blacksmith koop: Steenkool: 16-23 vir 1 Emerald Diamond: 4-5 vir 1 Emerald Yster staaf: 8-9 vir 1 Emerald Gold staaf: 8-9 vir 1 Emerald Blacksmith verkoop: Diamond byl: 1 vir 9-11 smaragde Diamond Hoe: 1 vir 7 smaragde Diamond pik: 1 vir 10-11 smaragde Diamond Spade: 1 vir 7 smaragde Diamond swaard; 1 vir 12-13 smaragde Yster byl: 1 vir 6-7 smaragde Yster hoe: 1 vir 4-5 smaragde Yster pik: 1 vir 7-8 smaragde Yster Spade: 1 vir 4-5 smaragde Yster Sword: 1 vir 7-10 smaragde Yster helm: 1 vir 4-5 smaragde Yster Chestplate: 1 vir 10-13 smaragde Yster Bene: 1 vir 8 -9 smaragde Yster Boots: 1 vir 4-5 smaragde ketting valhelm: 1 vir 5-6 smaragde ketting Chestplate: 1 vir 11-14 smaragde ketting Bene: 1 vir 9-10 smaragde ketting Boots: 1 vir 5-6 smaragde helm Diamond : 1 vir 7 smaragde Diamond Chestplate: 1 vir 16-18 smaragde Diamond Bene: 1 vir 11-13 smaragde Diamond Boots: 1 vir 7 smaragde Boer koop: Boer verkoop: Bibliotekaris Buys: Boek: 12-14 vir 1 Emerald Papier: 19 -29 vir 1 Emerald geskrewe boek: 1 vir 1 Emerald Gold staaf: 8-9 vir 1 Emerald Bibliotekaris verkoop: Priester koop: Gold staaf: 8-9 vir 1 Emerald Priester verkoop: Die priester moet ook betower jou yster en diamant swaarde, byle, pikke en chestplates vir 2-4 smaragde per item. Slagter koop: Villager Trading Mod MCPE aflaai vandag gratis. Villager Trading Mod Villager Trading Mod implemente die bestaande PC dorpenaar handel stelsel om Minecraft Pocket Edition. Van nou af jou smaragde sal 'n voordelige gebruik het. Loop tot dorpenaars en handel dryf hulle vir items. Author: Affogatoman Weergawe: 0.11.x installeer minecraft mod op jou Android-toestel is nou maklik as ooit met Mods vir Minecraft PE. Net blaai wat mod wat jy wil, dan druk installeer, julle alles volbring het. Onthou dat jy BlockLauncher en amptelike Minecraft Pocket Edition moet mod toe te pas. Ons is hard besig om nuwe mods alledaagse voeg. So laat aflaai en bly ingeskakel. Indien u enige mod nodig het, don39t huiwer om 'n versoek in hersiening afdeling val. Dankie vir u ondersteuning. Hierdie aansoek nie gebruik die internet om nuwe data te laai, so wees asseblief bewus van die gebruik van data Dit is 'n nie-amptelike aansoek vir Minecraft Pocket Edition. Hierdie program is nie op enige wyse met Mojang AB geaffilieer. Die Minecraft Naam, die Minecraft Brand en die Minecraft Bates is al die eiendom van Mojang AB of hul respek eienaar. Alle regte voorbehou. In ooreenstemming met account. mojang / dokumente / brandguidelines MCPE Mod Minecraft Pocket Edition. . . : Affogatoman: 0.11.x Minecraft Android - Minecraft PE. ,,,. , BlockLauncher Minecraft Pocket Edition. ,. ,. ,,. . ,,,, Minecraft Pocket Edition. - Mojang AB. Minecraft, Minecraft Minecraft Mojang AB. . account. mojang / dokumente / brandguidelines Villager Villagers. voorheen bekend as Testificates. passiewe Nie-speler karakters wat kuit en rond te beweeg in dorpe. Hulle het verskillende rolle, soos priesters, slagters, smede, boere, generiese en bibliotekarisse en kuit in hul onderskeie geboue. Hulle beskik oor 'n groot, kaal koppe, groen oë, uni-wenkbroue, en 'n lang, Squidward - agtige neuse. Inhoud gedrag Villagers word beskou as een van die mees intelligente van alle vreedsame skares. Maar daar is 'n paar faktore wat hulle is nie bewus van of geen aandag gee aan. Villagers besef die dag-nag siklus sowel. Villagers is nie lief vir water, en in teenstelling met die ander vreedsame bendes, sal onmiddellik probeer om 'n ontsnappingsroete vind. Villagers sal probeer om die zombies te vermy. Maar hulle het nie probeer om enige aanvallers te ontsnap behalwe zombies. In teenstelling met ander bendes, moenie dorpenaars nie agterkom wanneer hulle aan die brand gesteek, die maak van enige bron van vuur uiters gevaarlik om 'n dorpies bevolking. Villagers sal nie uitgevoer word wanneer hulle aan die brand gesteek, asook, wat aandui dat geen poging om die vuur te blus. Villagers net kuit in dorpe, wat opgespoor kan word slegs in die platste (of naby plat) biomes - woestyn biome, grasvlaktes, en vlaktes. Wanneer 'n dorpenaar kennisgewings n zombie, hulle het dadelik begin om weg van hulle hardloop. Villagers is vinnig genoeg om 'n zombie ontsnap. Maar dit sal nie altyd hulle te beskerm. Wanneer dit nag word, al dorpenaars beweeg in-deure na veiligheid. Daar is egter 'n fout in hierdie gedrag. Wanneer dit buite reën, dorpenaars besef dit nog net so dag. Zombies sal egter nie sterf omdat dit reën, en die son is nie uit. Dit kan veroorsaak dat sommige inwoners om te sterf. 'N algemene gesig in 'n dorp sou dorpenaars teenoor mekaar, die aanvaarding van die mens-agtige eienskap van praat wees. Wanneer 'n speler val 'n dorpenaar, hulle het stoom kom uit hul koppe, mees waarskynlik dui woede of frustrasie. Vanaf 1.6, dorpenaars produseer geluide (klink soortgelyk aan 'n hmmm, 'n swaar, of 'n neurie klank). Hulle maak geluide by verskeie geleenthede: wanneer teling geaktiveer, wanneer getref deur 'n speler, of wanneer jy handel met een. Twee inwoners kuier. Trading Villagers in staat te verhandel met in die spel vir verskeie items, afhangende van hul beroep of tipe dorpenaar. Die geldeenheid wat hulle hanteer is smaragde. Sommige inwoners sal handel vir smaragde, terwyl ander smaragde sal neem en items te gee. Farmer tipe dorpenaars, wat bekend is vir hul bruin klere, is bekend daarvoor dat handel items wat verband hou met die landbou, soos koring, wortels, aartappels, en sade van Spanspekke vir smaragde, of andersom. Die tipe slagter, bekend vir die bruin klere en wit voorskoot, sal verruil vir vleis soos vark, bees en hoender. Dit is baie meer algemeen vir die handel met die rou weergawe van die vleis vereis. Priesters, wat deur hul volle pers klere, handel vir End Pearls en oë van End erken kan word. Hulle laat ook die speler te betower items te koop deur handel 'n unchanted weergawe van die item, bykomend tot 'n paar smaragde as die koste van pragtige die item. Die Smith tipe dorpenaar ambagte vir wapens en gereedskap en wapens. Laastens word die bibliotekaris dorpenaar bekend vir sy hele wit klere en slim kyk, koop papier en verkoop boek en navigasie verwante items, soos Boekrakke en passers. Villagers al begin met 'n handelsooreenkoms. Sodra die speler dit handel nie en dan sluit die handel koppelvlak, sal die dorpenaar n soort denke animasie het en kom met 'n ander handel. Dit beteken twee dinge. Eerstens, dit laat meer handel opsies, tot 'n maksimum van 5 per dorpenaar, en tweedens, dit bring jy die handel. Elke handel kan 3-5 keer om gebruik te word sal wees totdat dit weer moet herstel. Die Villager sal slegs herstel word indien die finale of nuutste handel ten minste een keer voltooi. Sodra al vyf is oopgesluit, die voortsetting van die laaste handel sal voortgaan om die ambagte herstel, en het ook 'n klein kans van 'n bestaande handel te vervang met 'n nuwe een. Trading is een van die vinnigste maniere om Emerald wettig te kry in oorlewing sonder die gebruik van cheats, soos boerdery diere en gewasse is baie vinniger as grawe vir Emerald. Dit kan 'n speler om voortdurend te handel en gee opnuut in ambagte wat smaragde toegee aan die speler. Dit is ook soms bekend as boerdery smaragde, of Emerald ruilhandel. Vanaf Minecraft 1.8 momentopname, die dorpenaars handel het 'n volledige opknapping. Villagers kon nou 'n paar ambagte wanneer hulle produseer gee die speler meer buigsaamheid wanneer die handel. Nog 'n faktor wat help is dat wanneer die handel, nuwe handelsmoontlikhede kan voorkom, afhangende van hoeveel nuwe ambagte wat jy reeds gemaak het. Gewildheid A spelers gewildheid verkry kan word of verminder in baie maniere, en 'n voorbeeld is as die speler het 'n gewildheid onder -15, sal Yster Golems permanent vyandig teenoor die speler geword. Gewildheid kan met handel verdien, teling, ens, maar kan verminder word deur die aanval op Villagers en / of Yster Golems. A spelers gewildheid kan hoog in een dorp, nog 'n lae in 'n ander wees. Minecraft Bendes Villager zombie Villager zombie Villagers is aggressiewe skares wat verskyn in Minecrafts Pretty Scary Update (weergawe 1.4). Hulle maak 5 van zombies wat kuit in die Overworld. Hulle sal ook verskyn nadat 'n Villager tydens 'n dorpie beleër, 50 op normale en 100 op hard deur 'n zombie is vermoor. As 'n baba Villager is gedood tydens 'n beleg, sal dit ook 'n Baby zombie dorpenaar geword. Baby zombie Villagers is vinniger as hulle volwasse eweknieë en sal nie ouderdom. Zombie Villagers kan as verswak met behulp van 'n Splash Potion van swakheid word na normaal teruggekeer Villagers, en dan gevoed 'n Golden Apple. Hulle sal verskyn om sidder terwyl genees. Dit is die beste om Zombie Villagers plaas in 'n soort van tronksel struktuur met 'n bed en tralies, terwyl die genesing nie. Dit is omdat die tralies en bed maak die dorpenaar genees ongeveer 4 vinniger. Zombie Villagers ongeveer 180 sekondes om te genees onder normale omstandighede. 'N zombie dorpenaar het al die gedrag en eienskappe van 'n gereelde zombies, soos in staat is om wapens te dra. Yster Golems sal steeds val hulle nie, tensy hulle genees. In Pocket Edition en 1.9, behou hulle hul klere en voorkoms voor besmet. Veelvuldige zombie Villagers in Minecraft 1.9. Let op hoe die kleur van hul klere het betrekking op die Villagers oorspronklike voorkoms. Twee Villagers zombie. Let daarop dat een van hulle is geklee in leer-beskutting. Minecraft Bendes zombie Villager Trivia Daar is 'n ongebruikte tekstuur vir die Villager in die spel lêers. Dit het 'n woedende soek gesig met rooi oë. Villagers kan optel sekere items op die grond, soos Beetroots. Koring. Aartappels. Wortels. Sade en brood. As 'n Villager is getref deur 'n weerlig, dan sal dit te omskep in 'n heks. Villagers en zombie Villagers kan kuit in 'n Igloo. Villagers is nog steeds in staat om die speler te sien, selfs as die speler het 'n onzichtbaarheid doepa effek. In die Minecraft 1.6 plakkaat, daar is 'n Villager dra blou klere, wat nooit verskyn het in die finale weergawe van Minecraft 1.6. die gamerule mobGriefing opstel van vals sal maak Boer dorpenaars stop aanplant van gewasse. Kerf beplan vir dorpe word bevolk deur Pigmen in plaas van Villagers. Voor 13w22a / 1.6.1, Villagers het nie klanke maak. Daarbenewens kan 'n skeut op die titel skerm sê HURNERJSGER, en dit is wat inwoners sal klink soos wanneer ledig. Hoewel Villager NPCs is tans so eenvoudig soos ander passiewe mobs, dit lyk asof hulle om baie basiese intelligente kodering reeds geïmplementeer het. Voor, indien die speler die deur na hul huis oopmaak en laat dit oop, hulle sal waarskynlik binnekort beweeg uit die poort. Maar een keer buite, hulle kan uit te dwaal in die woestyn. Vanaf 1.2 update, hulle nou outomaties in te gaan in die nag. In Beta 1.9 Pre-vrystellings lêers, daar is 'n tekstuur vir gemiddelde Villagers, wat groen klere dra. Dit lyk egter plek wat gevul moet word deur die boer tipe plaas, met geen tik Villager paai nie. Die gemiddelde dorpenaar kan produseer in 1.7 Werk met behulp van opdragte. Verskillende kleure dui die verskillende tipes van Villagers. Brown dui op 'n boer, pers dui op 'n priester, wit dui op 'n bibliotekaris, 'n dorp met 'n swart voorskoot is 'n smid, en 'n dorpenaar met 'n wit voorskoot is 'n slagter. Die teksture vir die bibliotekaris Villager, Priester Villager, die ongebruikte Villager in groen klere en Hekse 'n kap langs hul kop, waar 'n groot groepe mense hoed tekstuur sou wees, maar dit verskyn nie in die spel. As jy kyk na 'n dorp, en die dorpenaar jou sien, sal dit knik. Sedert 1.2, kan inwoners nou kinders, wat kleiner weergawes van die volwassenes is. Hulle hardloop vinniger as normaal Villagers, en het dieselfde treffer-boks as 'n volwassene Villager, selfs al is hulle tekstuur is kleiner. Soms, kinders hoef te gaan binne-huise in die nag. Slegs 'n kind kan 'n papawer van 'n yster Golem te neem. Aanval 'n dorpenaar kind is vergelykbaar met die aanval op 'n Yster Golem in terme van 'n verlaging in gewildheid. Wanneer daar 15 of meer inwoners, 'n yster Golem het 'n kans om kuit. Sedert die 12w21a momentopname, is dit moontlik om handel te dryf met dorpenaars deur hulle regte te klik. Op hierdie manier, is dit moontlik om normaal uncraftable items soos bottel o Enchanting en Chain Armor kry. sowel as skaars items soos diamante. Dit is nie moontlik om handel te dryf met Villagers in Pocket Edition en Windows 10 Edition. Alle Villagers gaan binne hul huise in die nag, en soms lukraak oop en maak die deur toe. In momentopname 14w02b dorpenaars meer beroepe kan hê (bv grofsmede kan wees Tool Smiths, Weapon Smiths en Armorers). In snapshot kan 14w04a Boer dorpenaars vernietig volle volwasse plante, en herplant hulle. Op 1 April 2014, Mojang aangekondig dat die Villagers oor Minecraft geneem en veroorsaak iemand se vel lyk soos 'n dorpenaar, as 'n April Fools grap. Spelers was nie in staat om hul velle in daardie tyd verander. Gedurende hierdie tyd, almal het ook Element Animasies T. E.A. V.S. R.P. (Die Element animasie Villager Klink Resource Pack) outomaties geïnstalleer. Wanneer jy 'n leer agter geslote deure, sal die dorpenaar probeer om af te sluit by die deur uit, maar in plaas daarvan, gaan hy teen die leer en toe hulle die top bereik, en hulle spin in sirkels. Vanaf 15w35a, zombie Villagers het 'n nuwe teksture wat verskillend vir elke tipe Villager is. Sommige spelers het opgemerk dorpenaars lyk Squidward van die TV show SpongeBob Square as gevolg van hulle lang neuse. Kerf homself selfs kommentaar op die ooreenkoms en gesê dat hulle lyk soos grotman Squidwards. 1 Hulle het ook die bynaam Ki-Adi-Mundi in uitsonderlike gevalle as gevolg van hul klein ooreenkoms met die Star Wars karakter. Villagers is gebaseer op die winkel bewaarder in Dungeon Master 2. Jy kan net 'n dorpenaar gerug oor opwindende n onderste poort, enige ander pogings lei jou na die opening van die handel stelsel. Die hoogte van die dorpenaar het verander van 1.8 blokke hoog te 1.9 blokke hoog. Gallery Klik vir volledige dorpenaar gallery. Mobs in Minecraft

No comments:

Post a Comment